środa, 29 stycznia 2014

No więc...


Hej,
No więc jestem zwykłą dziewczyna, której się nudzi, dlatego postanowiłam pisać tego fanfictiona.
Jeśli nie życzysz sobie, aby znajdowały się na nim przekleństwa, to już teraz możesz zamknąć tą kartę, ponieważ pewnie się pojawią. Ostrzegam i nie ponoszę odpowiedzialności! Proponuję go dla osób, które ukończyły podchodzą do wszystkiego z dystansem, myślę, że tak będzie najlepiej, ze względu na sceny które mogą się tu pojawić. Niedługo dodam opis bohaterów.

Krótko o treści:
Sophie, dziewiętnastolatka poszukująca swojego celu w życiu niedługo dowie się, że nie wszystko jest takie piękne jak, by się wydawało. Poznaje Harrego Stylesa, osobę, nie znoszącą sprzeciwu, nie kwestionująca niczego i przede wszystkim nieprzewidywalną. Nie ze swojej woli, będzie musiała znosić jego humorki. Pozna też jego przyjaciół tak samo pokręconych jak on : Louisa Tomlinsona, Liama Payna, Nialla Horana i Zayna Malika. Znoszenie ich będzie jedynym wyjściem z trudnej sytuacji. Czy uda jej się to wytrzymać? Miejmy nadzieję...

Przepraszam za wszystkie błędy zarówno w tym poście jak i kolejnych !


10 komentarzy:

  1. Zapowiada się dobrze :) Czekam na prolog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem drugą osobą, która to czyta haha jaki zaszczyt. Wiesz, że trzymam kciuki kicia, zapowiada się nieźle xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah jaki zaszczyt, pani Horan na moim fanfictionie no nie wierze xx

      Usuń
  3. Ogólnie prolog zapowiada się bardzo ciekawie tylko mam jedną uwagę jak pisałaś, że " Pozna też jego przyjaciół tak samo pokręconych jak on : Louisa Tomlinson, Liama Payn, Nialla Horan i Zayna Malik" to sądzę, że powinno być napisane " Pozna też jego przyjaciół tak samo pokręconych jak on : Louisa Tomlinsona, Liama Payna, Nialla Horana i Zayna Malika " To tylko tyle na co chciałam zwrócić uwagę :)

    Pozdrawiam @kamilka1234

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah właśnie wiem tylko, że nie byłam pewna, więc postanowiłam tak zostawić xx dziękuję

      Usuń
  4. Prolog zapowiada się bardzi ciekawie opowiadanie. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dużą ilość Niall'a..

    OdpowiedzUsuń