sobota, 23 sierpnia 2014

Usuwam or zawieszam

Witajcie kochani!

Zacznę od przykrych wiadomości. Zamierzam usunąć tego bloga.
Nie posiada on wielu czytelników, a ja sama nie przywiązałam się do niego jakoś szczególnie, ale nie chciałam odejść tak bez słowa. Jak zauważyliście w tytule posta zastanawiam się nad zawieszeniem opowiadania i dalszą jego kontynuacją w przyszłości.

Teraz dobra wiadomość. Zapewne w najbliższym czasie na moim Twitterze pojawi się informacja o nowym opowiadaniu, nad którym pracuję już od dłuższego czasu.
Nie jestem jeszcze pewna jego publikacji, ale kolejne rozdziały przychodzą mi z łatwością i myślę, że to dobry pomysł, w takim układzie już niedługo znowu zawitam na bloggera, watppada, albo tumbler'a.

Jakiekolwiek pytania? Zapraszam do zakładki: kontakt.

Lots of Love, Weronika xx

1 komentarz:

  1. O no coo. ;-; Nie usuwaj, jeśli nie czujesz chęci pisania go teraz, to zawieś i być może powrócisz do tego opowiadania kiedy indziej. :)
    A co do nowego opowiadania, to na pewno będę czytać jak tylko opublikujesz. .xx

    OdpowiedzUsuń